Wednesday, January 9, 2008

Pre opening - kaseh butik

Things To Do :

These will be my loyal model @ kaseh..haha...ha...


Today Daniel Fayed (my interior designer) for shop said they will be fixing the front mirror - must go and see the shop today. All painted dah in white.

Need to get the following for kaseh butik today:

  • Iron board
  • Iron
  • Printer HP ink
  • Plain Red card

Daniel promised me that everything should be completed by this Friday.

So if everything ok, i maybe can open the shop for family and teman2 rapat this coming Sunday. I wish the shop can siap on Maal Hijrah day...tak dapat. Then bilalah agaknya hari yang boleh buat baca doa selamat by Angah punya group ya? Pening juga, Angah could you please consult me how ya? That one should come first b4 i open the butik.

kaseh

10 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Assalamualaikum,

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1429, semoga kehidupan di tahun yg baru ni akan lebih membahagiakan...

Beruang madu aka HoneyBear

kaseh said...

Terima kaseh...Ya this Maal Hijrah really mean a lot me..i pray for all of us hidup dalam aman sejahtera, Amin.

Hjh Nazli Abbas said...

Kaseh,

Everything o.k.? Mengenai majlis baca doa tu, bila actually butik open? I think 23/1 public holiday, boleh adakan majlis kan? Biasanya 10 pg. That is if you don't mind Cuti Thaipusam, hee... hee..

I'll get in touch later.

Angah

MOLY said...

kak ...

baju model tuh pakai cantik laa
i like !!

;)

Najib Ariyan Ali Basha said...

tolong buatkan satu baju untuk I .... nanti I nak angkat sumpah jadi Presiden Indonesia... hahahahaha

kaseh said...

PHLP
Angah, i plan nak bukak for soft opening for family and teman2 rapat this coming Sunday. What do u think, sepatutnya buat doa selamat b4 we open the shop. Please consult me...thanks Angah.

Lily
My dear sister, ade banyak lagi koleksi yg akak rase Lily akan suka. Anyway dtglah Mcca ramai mencemar duli di butik kaseh. Akak pun ade tanya Kak Red tapi dia kata tengok kelapagan.

BM
Buat kaseh senyum pagi2 ni baca your comment. Anyway those are motivation...thanks and datanglah ke Mcca.

GEREK ITU ALIA... said...

wah...dah nak pre opening...wish u all the best kak..

MOLY said...

Insya-Allah kalau lily free, leh singgah melaka datang jumpa akak tgk butik kaseh ...

;)

Dad of 4+1 said...

Salam Ma'al Hijrah and Good Luck with Kaseh Boutique.

kaseh said...

Alia..
Tq dik. Nanti jemput datang ye..

Lily
Dtg jgn lupa bawak partner tu..

DOF+1
Thanks ya!! Harap lepas Khadijah dah habis exam nanti she do some designs for me ya!!!