Monday, January 14, 2008

Kaseh Butik Opening

Kelahiran kaseh butik


Alhamdulillah, Syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan IzinNya akhirnya kaseh butik telah pun dibuka semalam. Dimulakan dengan bacaan Yasin dan Doa Selamat semoga Allah memberkati kelahiran butik kaseh.
Asiah (my adik ipar) yg banyak tolong malam b4 the opening


kaseh tak tau nak cakap terima kasih macam mana untuk semua yang telah menyokong dan membantu kaseh dalam merealisasikan impian dan mimpi kaseh selama ini.


These beautiful flowers from angah & alang. Actually besar...(Alang : Wish u were here!)

My dear Kak Tati & Abg Zul:

Yang dah macam mak & bapak pengantin. Ke sana sini with so many gift in hand for kaseh. To the both of u i really have no words to express my thank u. Thanks for everything, the lampu meja yang klasik itu, bunga yang cantik dan pengat pisang nagka yang sedap tu...and above all for always be next to me and for all the moral support that u both given me.

My Dear Daniel & Junior:

Thanks for helping with my dream shop. It's lovely!!!

My Dear Mum & Mak and Family KL:

Thanks Ma coz selalu support along. Doakan yang terbaik untuk along ya! My sis Miza yang datang juga all the way from visiting her good friend kat K. Terengganu.

Family Hubby di Melaka :

Thanks semua kerana sentiasa menyokong kaseh. Mak Ngah, u been a wonderful auntie yang selalu support kaseh dalam apa pun yg kaseh buat. Thanks for helping with preparing the food yesterday.

My Love, Hubby & Kids :

Anda adalah inspirasi mummy. Mummy lakukan semua ini coz of u guys and thanks for always support mummy ya! I love u guys so much.

kaseh

2 comments:

Hjh Noralenna Abbas said...

Dear kaseh, Angah has given me the complete happening @ butik kaseh. Once again, good luck to you and remember what Peter Drucker pesan, ye.

MOLY said...

akak ..

congrats !! all da best !!
;)