Sunday, November 4, 2007

Jalan2 Sunday Morning

Toast & Toast...here we comeKids in the car...seronok nak di jln-jln Sunday morning My hubby and his friends selalu lepak kat sana...he said nice. So pagi ni we all minum kat Toast&Toast...

Nice place, concept like Kopitiam kat my office and Uncle Lim's at Ikano....
My hubby said uncle yang operate this place dulu mase my hubby study kat High School he had a coffee shop kat Livo Hotel yg kat bus stand express lama dulu. So now he operate at this new place - Toast&Toast.
I pun ade cawan kopitiam ni kat rumah..i beli jauh nun di Baling Kedah, i memang suka barangan antik..lama2Nabil memang suka makan 1/2 boiled eggs...Emmm..sedap betul my hero ni makan bubur....

O.k now perut pun dah kenyang....we all had a good time..good food atToast& Toast.

No comments: