Friday, November 7, 2008

Bila Rindu Berbicara

Rindu...kau datang menghimpit jiwa dan perasaan ini. Adakala aku dilanda gelodak perasaan ini hingga aku jadi termanggu...namun aku mohon kekuatan dari Allah. Rindunya aku padamu duhai puteriku Umairah tidak terhitung...namun aku tahu kau di bawah payungan Allah Yang Esa. Bila mummy rindu...mummy hanya mampu menitipkan doa buatmu duhai puteriku...Kicauan burung dipagi hari sering menjadi teman mummy kala mengunjungi pusaramu...lalu ku pohon doa disitu...kusirami pusaramu dengan haruman mawar dan kuntuman melor putih yang mummy petik dari halaman rumah.

Umairah...
Bila rindu berbicara umpama kau hadir ke sisiku....semoga rohmu dicucuri rahmatNya sentiasa, Amin.

4 comments:

Atiqah Adnan said...

al-fatihah..

Asmadiana Alias said...

kak, she's waiting for you there you know......

al-fatihah..

srikandiazie said...

sabar ye k linda..sedih aja bila baca rintihan k linda...last two days my fren pun baru aja kehilangan anak dia..dlm kandungan 8 mths ++ sedar2 tak da movement dah...takdir tuhan kan..

Jelly said...

al-fatihah...

kaseh, "speechless"
sabar ehh...
berat mata membaca.. i tau berat lagi bahu u yg memikul...