Thursday, December 27, 2007

kaseh butik

Pre-Opening...kaseh butik

Ade 101 things nak kena buat for kaseh butik. I really doa and pray to Allah SWT agar segala-galanya akan dipermudahkan buat kaseh. Finally had jumpa my interior designer/contractor, Daniel (hubby si Linda Junior) and had decided on the concept for kaseh butik. Ya..ade banyak yang nak kena buat dengan shop tu coz is really teruk.

This is the shop, tengoklah rupanya..lantainya yg agak mengerikan for me...teruk sungguh rupanya...

So i've decided on a few major and important thing for the concept :
Keseluruhan color dinding will be in white
Feature Wall color will be in dark red
Floor = Papan Lantai Lamina / floorboard
Lighting = Daniel will choose what he think is suitable.

Is very basic and minimalis but preety ....

Harapan kaseh agar Allah SWT memberikan jalan yang mudah buat kaseh dalam merealisasikan impian kaseh untuk mempunyai perniagaan sendiri. Semoga business ini akan berkembang dan terus mendapat sokongan dari semua customer kaseh. Semoga my loyal customer like Mami Sal, Kak Tati, my ipar-duai, friends out there akan terus menyokong kaseh. Inilah impian kaseh...nak berjaya dalam bidang perniagaan dan membuatkan insan lain gembira dan cantik....so is kaseh butik......Amin.

Untuk Hubby,
Tidak terucap dengan kata2...terima kaseh di atas sokongan dan kepercayaan that u have given me...Terima kaseh kerana sentiasa buat saya bangun bila saya hampir terjatuh..terima kaseh kerana sering menghulurkan kedua tanganmu untuk menyambut kaseh...

kaseh sayang anda semua yang sentiasa menyokong kaseh!!!!

3 comments:

Hjh Noralenna Abbas said...

Kase, ni alang nak pesan...Kata Alexander Graham Bell" To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe."

kaseh said...

Thanks Alang, nanti kalau kaseh dah buka jangan lupa datang tau!!!

Hjh Noralenna Abbas said...

For sure. Tapi got discount, ok. Jangan marah.