Wednesday, December 5, 2007

From Sg Besi to Bangsar

Reception @ Lysa & Wary

Sunday, Dec 2nd was the reception on Lysa side. I am only able and free to load the photos today.
Siapalah lagi kalau yang suka pose tu..my sis and Pak Su.Me & Pak SuAmi (cousin), my bro & hubby The majlis was really nice...Lysa's parent and family semuany baik belaka....tapi yang sedihnya my mum sakit, she could not stay till the end. Abah bawak mama balik dulu then we all stay sampai selesai majlis.

Thank you to Lysa & family...

kaseh















2 comments:

Red Mummy said...

maaf ye kaseh tak dpt hadir

akak ketidak cukupan kaki tangan dengan anak2....

alhamdulillah, selamat dah adik kawin ye..

cantik hantaran yg paksu buat.

kaseh said...

Kak Red

Wish u were there, but i faham nak handle kids & is hujung minggukan...hari for family...

Most of the hantaran done bt Pak Su and some is with my touched...