Saturday, December 15, 2007

Hantaran by kaseh

Hantaran Pertunangan Ani the Singaporean Girl
Ani ialah anak Mak Cik Singapore yang baik dan rajin menghantar pelbagai juadah setiap kali dia masak apa2 kat umah dia...so she ask me to do the dulang for hari tunang Ani.
Here is some pictures...will load more nanti

Actually kat Mcca ni i tak dapat banyak bahan....as in the choice of flowers yang boleh digunakan for the dulang hantaran...She belikan barang such bakul tu semua..so i buat dengan apa yang adelah. Bunga nasib baik ada off-white roses..tapi yang lain2 seperti di KL tiada.

So i started working around 11.30 p.m. Selagi my little Naufal belum tidur memang tak boleh buat kerja dengan aman damai coz he offer nak tolong tarik semua bunga dan barang2 hantaran. Stop around 1 a.m. Pass tu Subuh tadi sambung. Everything completed by 8.30 a.m. today. Hope i would be able to improve my skill in future...

Pak Su...please grade my work k. Would appreciate comments from everyone...

Ani, Thank you for having your trust on kaseh!


kaseh

8 comments:

Hjh Nazli Abbas said...

Cantik, Kaseh... Hope you will get more assignments in Mcca, good luck.

kaseh said...

Thanks Angah for your kind support,
Syukur, today i dapat i more client, the potential customer suka hantaran yg i buat for Ani.

Dad of 4+1 said...

Kaseh - My email is haqahmad@gmail.com...Just send me an email and I will ask Khadijah to contact you! : )

Thanks for reading my blog.

P/S cantik your hantaran....

kaseh said...

dadof4+1,

Ya will do that soon, was a bit crazy the pass few days.. anyaway my shop insyaallah open by Feb so i hope can get a few of her design..coz my shop tu @ uitm kampus bandar...so student would loves that kind of bags..

ms hart said...

Kaseh,

I tabik u lah. U are truly a PR person!!

Dadof4+1,

FYI, Adillah is also a client of Kaseh thru yrs truly!

kaseh said...

Ayeee Ms hart..why u said like that? Dadof4+1 pun kenal Kak Dillah ke? Hmmm small worldkan!!!

Ms Hart ni PR Manager tak official saya!!! Love u Kak Tati!!!

Dad of 4+1 said...

Owh... I C.....hat a small world!

Dad of 4+1 said...

What....bukan hat...