Friday, August 17, 2007

Khabar from kaseh

kaseh loyal customer.........


THE GANG AT CIMB JLN HANG TUAH, MELAKA....

Si manis Ani.....tengah test koleksi kaseh




Ni Ni my Baba customer, name dia Adely




Yang nie lerrr Mami Sal yang glam dan stailo tu....



Ha...nie salah satu skarft dari 10 yang dia borong hari tu.... rantai tu koleksi kaseh yang terbaru, awal-awal lagi dia dah beli & gayakan...
So far allhamdulillah dia suka all the things yang i shop for her.



Emmmm..bukan staff bank je supporter kaseh....si comel guard kat bank tu, bob nie pun customer kaseh gak, dia suka beli kat girlfriend die..... Nie dia sibuk tengah call awek dia tanya nak tak ni...bla...bla...bla....













Salam...

Salam untuk semua, been busy sangat lately. Miss my blog ni. Just to inform that kaseh will no longer be at Fibre Shop. My dear friend Junior is no longer operating the business there, is now a new operator,so kaseh pun tak dapat nak meneruskan perjuangan kat sana.... but no disppointment... i have my loyal cusomers and supporter!!!!! Thanks for being loyal and your kind support towards kaseh.




I am very lucky for having Lisa, my future sister in-low yang baik hati, promotekan kaseh to her friends in KL. Is amazing my customer all over the place....Allhamdulillah, thank you Allah for all these.....


The latest friend that i jumpa about two weeks ago, is my Mami Sal, actually name dia Kak Salmah. She is very nice...nice...nice....very motherly but gile-gile...... She is one of the people kat Mcca ni yang jumpa yang sangat fashionable for her age.....Gooooo...Gooooo Mummy!

Haaaa..intersting, i tak pernah pun kenal dia...went to the bank where she's working to do some banking things....then i tengok her from far, in my heart said "this lady got style ...ler" I pun dengan muka yang tak malu say hi to her....baik orangnya....tak sombong. I tegur je..dia pun layan....

Emmmm....now she help me so much..can't thank her enough for what she have done, She help me to promote my kaseh product kat kenkawan dia, and everyone yang work at the bank beli most of my product........like goreng pisang panas!!!! Syukur sangat..

Thanks Mummy!!!!! Muahhhh

No comments: