Sunday, July 19, 2009

Thank You Love...Birthday Part 1

Syukur ke hadrat Yang Maha Esa, dengan izinNya diri ini diberikan kesempatan untuk menyambut birthday yg ke - 23??? Hmmm no 33.

I must say this year my birthday ni agak manis untuk dikenanglah..i was away 3 days before my birthday. Me & hubby je ke Jakarta for kaseh work trip...yeap beli baju-baju baru untuk kaseh sempena kedatangan Aidilfitri yang bakal tiba pada September ini. So kira hubby belanja untuk trip ni. Thanks love!
Birthday dinner was at Botanical, lovely place Tak de orang pun malam tu...just kita orang je. Lunch usually penuh kat sini. Best..privacy sangat.

Birthday gift from hubby. Really tak sangka he would buy this for my b'day gift. Sangat2lah useful untuk kerja yang semakin mobile.This one is from him too...but he did not buy all this sendiri (macam nak tunggu dia buat surprise ke) memang confirmed tak lah. Instead dia bagi i duit untuk beli sendiri. So beli this 1 week before my birthday.

Sebenarnya dah nak masuk 8 tahun kahwin, bukanlah hadiah yang selalu i impikan..jauh sekali meminta sesuatu yang diluar kemampuan..namun i am so bersyukur kerana Allah kurniakan suami dan anak-anak yang baik dan sentiasa menjadi kegembiraan hati. Itulah hadiah yang tak ternilai bagiku.

Dear love and kids,

Thanks for everything!! Moga kita sentiasa dilimpahi kasih sayang selamanya hingga ke akhir hayat.

No comments: