Monday, May 12, 2008

Hari Ibu...

Syukur kepada Allah Yang Maha Besar kerana dengan izinNya kita semua meraikan dan diraikan di hari yang istimewa ini. Untuk diri ini kaseh rasa sungguh bertuah, others may have only once mother..but i have my mama (my mum), my mak (nenek yang menjaga kaseh dari kecil) and my mertua.

When i was small kaseh tinggal bersama nenek, masa berumur 16 tahun barulah kaseh berhijrah dan tinggal bersama mama.. life for me was not easy...sukar untuk dibicara dengan kata-kata. Namun at that time my mum has no choice...so ada jurang yang sungguh besar antara kami...kaseh lebih rapat dan manja dengan nenek. Namun Allah itu Maha Kaya...perasaan dan segala apa yang tersimpan di sudut hati kaseh ini berubah apabila kaseh melahirkan Nabil...barulah kaseh dapat merasakan bagaimana naluri dan jiwa seorang ibu. Dari itu kaseh berjanji pada diri ini yang tidak mungkin untuk setiap detik dan masa yang masih Allah berikan kesempatan ini dipersiakan. Kaseh lebih menghargai dan cuba memperbaiki segala yang mungkin tidak pernah terjalin antara kaseh dan Mama..


Friday night me, my brother and my sister bawak mama keluar meraikan hari Ibu lebih awal coz my mum not free on Sunday. So we went to this nice place in Kg Baru, i lupa nama restoran tu...but i dapat ambik satu gambar je...for my Kak Tati. Keseluruhan restoran tu bercirikan English Garden...nice...White overall Nabil paling happy dapat jumpa Cowboy ni...siap nak ambil gambar bagai...
Lisa and adikNabil made a nice card for me...all the kids from Premier made the same card for thier mum, I promised him i will hang it at my butik.

Yesterday my hubby bawak i pergi dinner kat tempat kegemaraan i, Madam Kwan Bangsar. Just the two of us. Kids when for jalan2 with their Mak Tok.


Untuk semua ibu...Selamat hari Ibu!

No comments: