Apalah yang lebih manis dalam memori indah kelahiran butik kaseh dan perjalanannya? Ya bila mana apa yang kita terjemah dan zahirkan menarik perhatian orang. When the brand dikenali dan menjadi buah mulut. Yeap this is 1 of cretria about BRAND. Teringat when i was working at ntv7 when Datuk Seri Shazali Ramly (now CELCOM CEO) always asah our mind about how important is brand placement. Ia bukan sesuatu yang mudah, namun bila kita berjaya melakukan ia adalah antara pencapaian yang tidak dapat digambarkan dengan kata.
kaseh melangkah, berlari, tersungkur, bangun dan terus berlari mengejar cinta, mengahambat cinta pelanggan setia dan di celah itu ada insan yg mahu mengangkat naskah dan terjemahan kaseh kami agar brand kaseh lebih dikenali ramai.
"Ya Allah, aku panjat penuh kesyukuran padaMu kerana dengan keizinan dan pertolonganMu lah jua segala perjalanan untuk ku di kaseh dipermudahkan. Dan seringkali pertolongan yang Kau datangkan sesuatu yg tidak ku sangkakan. Kaulah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang" Amin.Yang kali pertama itukan indah, memori yang tidak dapat ku lupakan.
Nilah dia adik2, kakak2 kesayangan yang bertungkus-lumus memberikan pertolongan kepada kaseh. Tak terbayar dengan wang ringgit dan tak terbalas budi baik kalian menjayakan photo-shoot ni. Tq so much. Nantikan kemunculan kaseh di dada majalah ya! Will update more when is out kat pasaran.
2 comments:
sedihnya kaseh..
aku doakan semoga kau cepat2 dikurniakan puteri yang baru supaya terubat rindu kau pada arwah umairah..
Hi Babe,
Thanks for the doa. Amin.
Post a Comment