Tuesday, October 30, 2007

Lonely

Monday....

Today boring sangat, Trina is no longer with us at the office...my boss is overseas..then just me and Sham the finance guy...he dont like to talk standardlah orang2 financekan cam tu.

Then i tak tau ape nak makan, where to have lunch..blurr sungguh. So i decided to eat at Cocomo jelah, jsut bawah my office je.

While having my lunch...i had Tatler with me..lunch partnerlah kira2nye...Hubby dah pegi bayarkan Nabil's fees at the new school..malam sampai rumah after my KL work trip ingat nak pegi beli set matress dia..tapi tak banyak choice pulak kat JUSCO so Nabil pakai yang lama dulu k....nanti kalau mummy bekenan ngan design yang match your personality baru mummy belikan ok.

Thanks Kak Tati, for all the motivation story about the school. Kak Tati punya anak2 semua belajar kat sane, Iman punya English superb...same goes to Amal, and now Iddin is at that school...so Nabil happy to be in the same school with Iddin. I tak naklah paksa Nabil to go to that Chinese School lagi...tapi dia dah boleh cakap mandarin after almost 1 year kat that school.

Semua dah mummy packkan untuk Nabil...hope u enjoy yourself in the new school...

No comments: